jag är bäst och coolast

pluggade en hel timme, väldigt bra för att vara mig, speciellt om det gäller matte ;o kokade te(?!?!?!, jag som aaaldrig dricker te, kaffe in my heart liksom) och åt frukt. Dessutom lyssnade jag på michael jacksson samtidigt, så det blev ganska skönt. Jag förstod faktiskt allting, can't belive it! haha :D men i alla fall, så det blev några sidor gjorda.

Nu hamnade jag här igen. Sitter och snackar med thyrasnyggis och sötlouise på msn! Louise är kär och Thyra saknar mig, viiilken bra kväll? :D Thyra träffar jag ju i morgon, ska ju till uppsala och vara med mina brudar <3<3<3 lovely! Jag och Thyra paxade precis varandra, alltså, att sova bredvid varandra i morgon, haha.

i morgon har jag i alla fall låtskriveri på morgonen, sen typ, hmm, samhällskunskap(?) sen gehörs och musiklära, lunch, sen lunchkonsert sen kör sen slutar jag! älskar fredagar, massor av musiklektioner :F

men nu ska jag kolla bdb och lite sånt, sen packa inför i morgon och sådär, sen ska jag lägga mig i sängen och sova hade jag tänkt, är riktigt trött!


åååh, sommar 2008! från v: thyra, linnea, hanna och lisa
ska få njuta av alla dessa tjejer i morgon, men sen är det ju flera till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0