jag är snabb!

god morgon i alla stugor, lägenheter, radhus, villor, skolor... you name it! Jag ska snart dra mig mot skolan. Blev klar ovanligt tidigt den här morgonen så jag tänkte att jag hinner faktiskt blogga :) bussen går inte först fem över halv, så jag sticker om 20 min. Fatta då hur snabb jag var den här morgonen, och jag har till och med duschat!

Nu på morgonen har jag ljudteknik, TEORI! vi har det varannan vecka, sen eget arbete varannan vecka.... Det suger att bara sitta där hur länge som helst och lyssna på vad ljud är, blablabla.... Jenbert är frisk nu i varje fall, äntligen!

Efter skolan ska jag antingen vara med Sara eller Sixten. Beror sig på om jag ska vara med Sixten idag eller i morgon, och om jag är med honom idag är jag med Sara i morgon i stället, och tvärtom :D

Nu ska jag kolla facebook, sen går jag upp och tar på mig ytterkläderna
vi hörs senare när jag är i skolan, puss!


en gammal cambild, gissa om jag saknar mitt blonda hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0