jag har megaboring

Visste du...


att jag vill ha - ett förlåt

att min senaste kyss - var med freddan

att jag lyssnar mest på - coldplay, ja klart du visste!

att jag pratar - mer än de flesta

att jag inte gillar - folk som smaskar! det äcklar mig

att min första riktiga kyss - var med min bästa kompis

att jag avskyr när folk snackar - skit

att kärlek är - något jag behöver

att jag gillar att -  sjunga om det jag tänker på

att jag alltid kommer att - drömma om ett liv i musikbranshen

att jag är hemligt förälskad i - (tänker inte avslöja något hemligt här inte)

att sist jag grät var - igår

att min mobiltelefon är - en iphone

att när jag vaknar på morgonen - så går jag alltid upp på toaletten

att innan jag går och lägger mig - speglar jag mig i tio min

att idag har jag - bestämt mig för att storstäda rummet

att jag just nu tänker på - honom

att ikväll ska jag - ligga i sängen och slappa

att imorgon kommer jag - gå i skolan

att jag hoppas - att han känner detsamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0