kvällslista

Jag har insett att min senaste kyss: var för ett tag sen
Jag pratar: för mycket och jag vet om det
Jag tycker om: folk som är lika galna som mig
Jag avskyr när folk: snackar skit om andra
Min bästa vän är: fantastiskt, bäst och helt underbar
Min första vän heter: Matilda Allansson and we are still tight
Kärlek är: underbart och svinigt jobbigt
När jag borstar tänderna: brukar jag gå runt i huset
När jag lagar mat: så blir det fan alltid gott!
Jag tänder på: självsäkra, smarta killar som klär sig bra
Det sexigaste yrket är: sexigaste? brandman kanske :P
Det är charmigt när: killen har ett mysigt leende
Jag är rädd för: småkryp och mörker
Den värsta känslan är: ånger, ilska och att bli sviken
Den bästa känslan är: när man är lyckligt kär
Jag är bäst på: att sjunga, helt klart... och att prata
Jag är sämst på: att rita! haha
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hingst, HAHA
Jag kommer alltid att vara: skrattglad, i hope
Det finaste som finns är: äkta vänskap
I sommar: ska jag till grekland med lina och greta! (ja, det är bestämt)
Sist jag grät var: av sorg: i undersvik
Jag kan: berätta en sak för er: jag är uttråkad!
Jag kan inte: springa 1 mil! haha
När jag vill tänka: ligger jag i min säng och lyssnar på Coldplay
När jag bakar så bakar jag: alltid i köket
Min mobiltelefon är: en iphone
När jag vaknar på morgonen: stänger jag av alarmet och reser mig upp
Innan jag går och lägger mig: lyssnar jag på coldplay
Just nu tänker jag på att: jag ska sova snart
Bebisar är: helt jävla underbara! :D
Idag har jag: bl.a berättat för min bror att han är bäst!
Ikväll ska jag: sovaaaaaaaaaa
I morgon kommer jag: vara med Sanna från dansklassen :D:D
Jag vill verkligen: vara tillsammans med the guy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0