sova. ja varför inte? eller...?

sova. det snurrar runt i mitt huvud. sova
det skulle vara så underbart skönt att lägga sig i sängen och bara sova! pusta ut och bara soooova. Men det tänker jag inte, det är nämligen natten som är till för sömn :( får la vänta några timmar till

Jag har ingen aning om vad som händer i helgen faktiskt. sova? ja typ! om nååågon vill hitta på något så är jag fett öppen för förslag, ba satt ni vet :)

tänker visa er två fina bilder:


Jon och Sixten igårkväll :)


underbara sanna och jag idag i skolan (OBS! BRUNT HÅR!!!)
Vill bli blond igen -.- känns ju inte så nice

nu ska jag kolla runt vad som händer med folk i helgen
känner mig frukansvärt rastlös faktiskt, bläää

vi höres! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0