spa-kväll!

Har inte bloggat för innan jag slutade så kom sara till skolan, så direkt efter drog vi hem till mig, chillade där, hämtade lite kläder för två dagar framåt. Ikväll sover jag nämligen här och i morgon ska jag sova hos min syster Nini :)
Jag och sara har precis badat i typ 1 timme, om inte mer(?) Har varit jätteskönt! Ansiktsmask, peelat hela kroppen, inpackning i håret och nu några saker som rensar porerna, tummen upp (y) Dessutom en massa gott att äta :) hihi! Så vi har verkligen lyxat till det såhär på tisdagskvällen. Hon är bäst :D Sara du är bäst!

Nu ska jag fortsätta vara social, kan ju inte bara sitta här och skriva!
Vi hörs i morgon, sry för typ bara 1 inlägg, men sara är viktigare än bloggen

puss på er :)

Kommentarer
Postat av: sara

vi måste göra om det snart!

2009-11-11 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0