spärrar hit och dit

Nu känns detta så fånigt, att jag ska sätta mig här och skriva ett jätteseriöst inlägg om något allvarligt. Men bara för det kom jag på ett ämne jag tänkt på, men som kanske inte är så jätteseriöst trots allt :P

De nya spärrarna som finns lite här och var (i sthlm, för er som bor i en annan stad) är så himla värdelösa! När man ska dra igenom åkkortet så börjar det pipa 3 gånger av 5. Man måste hitta tekniken, inte dra för fort och inte för långsamt, inte trycka ner kortet för mycket, men inte hålla det för högt upp heller. Dessutom är själva dörrarna så himla höga, är tusan rädd varje gång jag ska gå igenom! Jag vill ha kvar alla de gamla! dom är perfekta, jättebra och jättefina(... hmm?) och fungerar ju alldeles utmärkt. Antar att de nya har gjorts bara för att man inte ska kunna planka så lätt, men det stör ju bara dom som faktiskt inte plankar.


BEHÅLL DE GAMLA SPÄRRARNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0