tisdag

FÖRLÅT att jag inte skrev igår! Jobbade efter skolan och kom hem jättesent. Underbart på jobbet faktiskt, i och med att det bara är 6 månader-19 åringar som får vaccineras nu = MASSA SMÅBARN! Och jag äääälskar ju småbarn. En liten söt sak som hette Max, 3 år, ville sitta i mitt knä och inte i sin pappas knä när han tog sprutan. Sen hade han en lillebror som hette Felix som var typ 1,5 år som också var dundersöt! Sprang runt och lekte med dom lite också, hihi!


JAG TOG VACCINET IGÅR PÅ JOBBET OCKSÅ! (för er som inte vet så jobbar jag ju på vårdcentralen i Gustavsberg, Värmdö) Alltså, Ebba Nyman tog sprutan! Jag har sån hiiimla sprutfobi, ni förstår nog inte. Satt och grät och grejer :( Haha, astöntigt. Och idag har jag så himla ont. Kan knappt röra armen liksom, bläää!!! Men nu är det fixat i alla fall, wihu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0