värdelös blogg? byebye

God morgon.
Jag ska berätta en sak för er:
Igårkväll när jag satt med Sixten och väntade på bussen för att åka hem så snackade vi om bloggar. Om hur (faktiskt) värdelöst det är att sitta och skriva om sitt generellt ganska ointressanta liv. För vem (förutom min farfar) vill egentligen veta vad jag gör exakt varje dag? Det kan inte vara många. Så sa han att det är mer värt att ha en blogg om man skriver få men intressanta inlägg, i stället för många ointressanta, och det är ju helt sant.

Men vad är då intressanta inlägg? Är det om vad jag köpt den senaste månaden? Är det något som hänt i världen? Är det något ämne som jag själv tycker är intressant och gärna diskuterar om? Allt från t.ex. våld och krig till det senaste modet och utseendefixering?

Jag har ju ingen aning om vad ni tycker, och det är ingen idé att jag frågar heller för ni är så usla på att kommentera att jag vet att jag ändå inte kommer få något svar. Jag får helt enkelt gissa mig fram, testa lite, och se när jag har som flest läsare.

Sen är det klart att jag kommer skriva om vad jag gjort den senaste tiden också, och inte bara ta upp en massa ämnen hit och dit! Jag skriver trots allt för att jag självklart vill berätta om mitt liv också, men jag kommer inte uppdatera flera gånger om dagen framöver.

Det var det jag ville få sagt för tillfället, hoppas ni läste allt!
Vi hörs :) Ciao

Kommentarer
Postat av: n.

Nu kommenterar jag och jag läste allt ;)

2009-11-25 @ 15:01:10
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: tofftan

jag tycker du ska börja foooota ditt liv också! (orkar aldrig läsa bloggar, hm förrutom nu?, men foton är ALLTID kul och lättläst!) :) saknar dig snygga flicka!

2009-11-29 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0