inget viktigt alltsååå

god morgon i stugorna!
var ju på bio med lina igår, helt ärligt så grät jag som aldrig förr. Den var så vacker, så hemsk och så fin. Jag satt liksom och hulkade nästan hela filmen. Det tog liksom 15 min sen grät jag första gången.
NI MÅSTE SE DEN!



sen träffade vi frida efter bion. Allt var jättesegt och mina aggressionsproblem(?) började visa sig lite grand. Förstår inte hur jag kan bli så sur så lätt ibland. Nu var det inte dom jag blev sur på utan en situation som uppstod så tro inte att vi bråkar eller så bara :D jag åkte i alla fall hem. Pratade med Freddan i telefon hela vägen hem och längre än så. Jätteskönt faktiskt :) vi ska ses nästa lördag, wiiie.

ska vara hos pappa kl 17 idag! jätteniiiiice :D
nu blev det många smilies :P höhö
nej men vi hörs senare vavava? puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0