jenbert

Jag har berättat att jenny är grym på gitarr va? De av er som också är intresserade av musik vet antagligen redan vem gitarristen Andy MacKee är, men för er som inte vet det så är han en av de bästa i världen på aukistisk gitarr! Jenber, min Jenny alltså, brukar spela två av hans låtar för mig. En gång började jag till och med gråta, och jag har aldrig gråtit annars än när någon sjungit förut. Helt magiskt! Lägger upp de två låtarna här, och lyssna på dom heeela, inte bara början, för ju längre han spelar ju bättre blir det.

She:


For my father (den jag grät till, haha):


Läser du det här Jenbert så vill jag att du ska veta att jag ser upp till dig. du är så äckligt bra på gitarr, det vet du, och jag verkligen längtar tills du visar alla att du är det! än så länge är det bara jag i skolan som fått höra men jag vet att när alla andra också hör så kommer dom ha hakan i golvet. ÅÅÅH DU ÄR BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0