jubileumsdagar

Jag har nog glömt bort att berätta varför jag kommer ha teater, dans och musik den här veckan. Det är för att skolan jag går på (sthlms estetiska gymn, även kallat Steg) fyller 10 år i år. Det firas med att vi alla får testa på alla linjer, så idag hade vi teater, i morgon har vi dans och på torsdag har vi musik. Dessutom är det en massa underhållning och på torsdag blir det även tårta, yeeey! plus att jag idag, och i morgon, fick/får sluta kvart i 12, hur nice är inte det?
Men jag ville bara förklara detta så ni inte tror att vi inte har några lektioner på min skola, för det har vi! faktum är att jag har 10 teorilektioner (ShA, EnA, SvA, MaA, och NaA) i veckan, och 9 estet. Otroligt underbart att gå estet faktiskt, känner mig så positiv inför att gå i skolan nu för tiden! underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0