kvällen!

hejhej. Nu är jag faktiskt hemma hos ina. Jag och matilda följde med henne hem igår och sov här i stället för hos lina. Kvällen var i alla fall ganska lyckad. Det kom några kompisar till Greta, bara fyra pers så det var verkligen inte fullt hus. Bilder kommer i alla fall.

Nu har vi ätit frukost. Jag ligger i inas säng och hon går runt och småfixar lite. Matilda står i duschen. Klockan halv 2 ska jag träffa Frida. Hon var med igår men åkte vid tio, fast det har jag sagt va? Trist som attan, men life is life liksom.

Ikväll efter bion ska jag hem till Sara. Hon ska klippa klart mitt hår :)
Vi hörs väl någon gång runt då

puss och kram, ina hälsar!

här är hon, underbara älskade! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0