natti, bajbaj sthlm

Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt! ska upp vid 9 typ, fixa mig och kolla det sista sen åker jag till söder, hämtar min alldeles laaaaaagade och helt fungerande iphone sen åker jag hem till lina. Ska vara med henne i morgon innan jag åker till Undersvik! thank god att jag har henne :D

vill bara säga en sak innan jag säger hejdå:
sixten elmstedt, jag är coolast, du är inte cool! <3
ses på tisdag, jag ska visa vem som bestämmer :D

såååååå, då var det klart! vi hörs nog någon gång i veckan
det finns nämligen en dator där uppe! (WoW!)

puss och kram så länge, ha ett gött lov

Undersvik sommar 2008! åååh så härligt
(har gråtit massa när bilden togs, därför är ögonen som bollar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0