ni älskar mina listor

1. Fullständigt namn? Ebba Nyman
2. Exakt ålder?
16 år och 6 månader, dvs 16,5 år
3. Vart bor du? Huddinge (fast lite med pappa också, på söder)
4. Bor tillsammans med?
mamma, hasse måns
5. Husdjur? måns, hahaha
6. Färg på ditt hus? svart, grått och rött
7. När är du född? 12 april 1993
8. Klass? 1M (hellre M1 om vi i klassen får välja)
9. Vilket år tar du studenten? 2012!
10. Något jobb?
nästa vecka
11. När ska du sova ikväll? runt 11 antagligen
13. Duschat idag? Nej inte än
14. Kramat någon idag? nope
15. Pussat någon idag? inte det heller
16. Vad har du ätit? ingenting
17. Dagens klädsel? pyamasbyxor och t-shirt (båda är måns)haha, ingen hittills
19. Dagens sötnos?
haha, ingen hittills
20. Dagens roligaste? inget har varit kul :(
21. Har du många vänner? Helt perfekt lagom
22. Hur många har du kysst? Haha det har jag ingen koll på
23. Vem kramade du senast? Frida
24. Hur många vill du ha sex med? hur många jag vill? vad är det för fråga?
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen vad jag vet(?)
27. Har du pojk-/flickvän? Singel
28. Vem pratade du med i telefon senast? pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? raderade precis alla meddelanden

FAVORIT:
31. Film? pearl harbor... nej men det finns flera bättre, har ingen favorit
32. Låt? oooj, just nu: all that I wanted was you - erik hassle

33. Mat? loulous fläskkarré i ugn med sås
34. Dryck? inte en aning, mjölk tror jag :)

37. Stad? av alla de jag besökt: Madrid, i Sverige: Sthlm
38. Land? Spanien
39. Ämne i skolan? inså (privat sånglektion med min sånglärare)
40. År? 2008 tror jag

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? pappa, snackar med han i telefon nu
42. Personen du kysste? F*****
43. Gången du spydde? Ingen aning, tusen år sedan
44. Gången du grät? igår, flooooder
45. Pizzan du åt? typ 1 månad sen
46. Gången du var i göteborg? förra året :)
47. Gången du var i stockholm? är där nu :P
48. Gången du var full? länge sen ;o
49. Gången du var hög? Aldrig hänt
50. Personen som såg dig gråta? Lina

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? don't care
53. Ut och festa eller hemma och mysa? hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? datorspel ftw ;o
55. Singel eller upptagen? hellre upptagen för tillfället
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? fejsbuck
58. Ragga eller bli uppraggad Båda
59. Big brother eller paradise hotel? Big Brother
60. Svart hår eller blont? jag passar i båda :D
61. Blåa ögon eller bruna? på killen: bruna, sådär fint djupa
62. Choklad eller lakrits? lakrits!!!!!!!!!
63. Göteborg eller stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? vänsteeeeeeerrr, dendu!
65. Coca cola eller fanta? Båda :)
66. Pizza eller kebab? kebab, always in my heart
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Älskas..
69. Leva eller dö? LEVA TILLS MAN DÖR

ANTAL:
70. Personer du älskar? närmaste släkten och mina bästa vänner
71. Personer du hatar? hatar inte en enda själ, förutom mig själv ibland :P
72. Personer som sagt jag älskar dig? ofta jag räknat?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? elverket.... omg
74. Glassar du ätit på en dag?
3 som högst ;o
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vill i sommar

76. Gånger du haft minnesluckor? ingen vad jag vet, haha
77. Piercingar har du? inte en enda
78. Personer du saknar just nu? sara, mest av allt och alla!
79. Gånger ditt hjärta brustit?  3 gånger...

VEM:
80. Vill du kyssa nu? fyfan, låt mig slippa tänka på det
81. Ska du träffa imorgon? ingen bestämd
82. Sjöng du senast för? jag sjunger ju jämt, utan att tänka på det
83. Hade du senast en msnkonversation med? Floppan Rosén
84. Spelade du tv-spel med senast? sara, fast jag tycker det är tråkigt :(
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Ingen. Det finns ju ingen att ta med?!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
Martin :D
87. Förtjänar att dö? ingen
89. Vill du sova brevid inatt? Me myself and I


VAD:
90. Gör dig glad? Roliga människor!
91. Gör dig ledsen? inget specifikt
92. Vad vill du helst göra nu? äta frukost, är vrålhungrig
93. Önskar du att du slapp göra? bära upp disken sen igårkväll :F
94. Vill du ha nu? iphone! hej ikväääääääääääll :D:D:D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en ny säng
96. Längtar du till?  att få åka snowboard, ååååh! och undersvik :D
97. Tycker du om dina betyg? dom duger gott och väl
98. Ångrar du i ditt liv? Gjort är gjort
99. Är det bästa som har hänt dig? konfan 2008 och coldplaykonserterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0