på söder

god morgon! jag sov hemma hos pappa i natt, orkade inte åka hem till huddinge efter att jag varit med line och södermalm var inte speciellt långt bort i och med att vi mest var i gamla stan och slussen. Det var jättehärligt att träffa Line igår. Gissa om vi hade mycket att snacka om! Vi satt utanför slottet på en bänk i två timmar och bara pratade. Sedan kom det två killar från lumpen springades till oss (dom var ute och joggade) och sa att de två vakterna som stod längre bort kände en av oss... ja dom drev, men vi gick dit i alla fall. Snackade ett tag med dom tills dom skulle byta plats med två andra. Jag och Line garvade som två idioter, såg så himla roligt ut. Tårarna började spruta så kul var det, haha. Till och med vakterna garvade när dom skulle byta!
Har bilder på det så det kommer XD
Nu ska jag se The Reader i alla fall, sen ska jag åka hem, duscha och sånt sen åka till lina. HON FYLLER JU ÅR IDAG! Grattis grattis min solstråle :)
nejni, hej tv'n nu alltså! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0