sunday bloody sunday

jag tycker verkligen att söndagar suger. det är den typiska slappa/städadagen. jag skulle ha träffat kajsa idag men hennes mobil har gått sönder så hon kan inte ringa mig och vise versa. hon mailade mig, söt som socker, och bad om ursäkt en massa, sen sa hon att hon ska bjuda mig på en bulle i morgon, åååh så gott (y)

jag har inte varit ute en endaste gång idag. ska faktiskt gå upp och ta på mig kläder och gå ut och ta en långpromenad. jag håller tummarna för att mina benhinnor inte tar livet av mig! ska bli härligt att gå ut och gå, jag har sådan huvudvärk, den kanske försvinner när jag rört på mig i den friska (= äckligt kalla) luften.

bloggar kanske senare, will see, will see!
massa skumbananer till er alla. puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0