svenska A

Hej på er! Idag började jag kvart i 1, kanske skrev det igår? Så otroligt skönt. Jag och Lina gick upp halv 11, åt mysig frukost och tog det lugnt. Vi såg den nya filmen Upp igår, kommer ut på bio på fredag, jag somnade efter kanske 45 min, var så himla trött. Så jag somnade väl vid halv 12 kanske, 11 timmars sömn vill säga. Känner mig ändå inte helt utvilad, det är ju nästan omöjligt...

Just nu har jag svenska i alla fall. Vi skiver ett arbete om ett skolminne eller om en tid i skolan. Jag skriver om i åttan, när jag mådde jättedåligt. Hela texten handlar i stort sett om Frida och pappa. Tror jag ska låta Frida läsa arbetet sedan, fast jag et inte om jag vågar. Kanske blir lite genant :$ Får se, får se!

Nu måste jag fortsätta skriva, CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0