I was flying, now I'm crashing

Goderdagens kärleksläsare! hoppas ni haft en fin dag såhär långt. Min har varit helt okej faktiskt. Så drygt att sluta tio i fyra bara, plus att de sista lektionerna efter lunchen är engelska, svenska och samhällskunskap. Har bara en musiklektion på torsdagar och det är gemun, gehörs och musiklära. Yäyäyä, whatever säger ni :P

Efter skolan åkte jag till Huddinge och köpte matsäck, vi ska nämligen ha det i morgon när vi ska iväg på läger. Har jag glömt att säga det kanske? I morgon ska alla ettor samt några tvåor och treor iväg på läger. Vi ska sova över en natt på något ställe i Stjärnhov eller vad det nu hette. Ska bli sjukt roligt och många bilder kommer komma upp här på bloggen efter! hur som helst fick matsäcken bli potatissallad och rostbiff, mumma!!

Nu ska jag nog gå och packa ihop allt, har bara tagit upp ryggsäcken och sovsäcken. Ser verkligen fram emot kommande dygn!

puss på er, vi hörs nog senare
om inte så hörs vi inte först fredag, ska nämligen upp tiiiidigt för alla åker 07.12 från t-centralen i morgon bitti. HÄRLIGT -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0