inget att skriva

TJA SNYGGINGAR! hur är läääget? med mig är det superfint! Idag efter skolan åkte jag hem till Lina, vi åt (fytusan vad jag proppade i mig, tre mackor och en skål fil, helt sjukt!) sen så gick vi till um. Efter det kom Ina, sen så hängde vi tre i säkert 1½ timme typ. Lina drog för att möta en kompis så jag och Ina drog hem till Lina för att hämta mina grejer, sen drog vi hem. Kom hem för ca 20 min sen, hade tänkt äta snart (ja okej, jag är tjock, hehehe) och sen ringa mormor faktiskt. Var så länge sen jag pratade med henne.

Kommer inte sätta mig mer vid datorn ikväll, IDOL har ju börjat
så ja, vi hörs i morgon fellas! Då blir det utgång


Skulle gå ner och snacka med brorsan och Reggie, kommer in i Måns rum och där ligger dom, söta som småbarn, och sover! gullefisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0