lista fellas, jag har tråkigt

Om mig själv
namn:
ebba nyman
födelsedatum: 12 april
stjärntecken: vädur
stad du bor i: sthlm assooo
glasögon/linser: Linser here we go
tandställning: hade fina tänder från början
sjukdomar: inte vad jag vet
husdjur: måns nyman
syskon: I överflöd
vem är din absolut bästa vän: sara
vem är du förälskad i: hemligt (a)

Min kropp
hur lång är du:
167cm
hur mycket väger du: venne
vilken sko storlek har du: 39/40
är du nöjd med din kropp: den duger långa vägar
Skulle du kunna plastikoperera dig: plastic unfantastic
välj en sak du tycker är fulast med dig: jag är ful när jag skrattar
vilken ögonfärg har du: grönblå typ
vilken hårfärg har du: blonda slingor
har du lång överkropp: typ normal i guess
har du långa naglar: nejfyfan, kort skare va!

Mina önskningar
du skulle egentligen vela heta:
Elsa och Vilja
du skulle egentligen vela bo i: Söder 24/7
din högsta önskan är: lyckas i livet
du skulle vilja ha: pengar i överflöd

Mitt rum
vilken färg är det i ditt rum:
svart och grått
har du en tv i ditt rum: yes
har du en dator i ditt rum: nope :(
har du en säng i ditt rum: ja och stor ären
vilken färg är ditt påslakan: rosa
har du kläder på ditt golv: haha massor!!
har du tidningar på ditt golv: typ någon vecko revyn
har du något annat på ditt golv: väska, skor i överflöd, mattor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0