lista först bah!

Ditt namn? - Ebba
Är du snygg? - snygg? jag är snyggast
Födelseår? - 1993
Hur tar du bort oönskad hårväxt? - slickar bort det
Är du hungrig? - alltid!
Vart befinner du dig just nu? - hemma
Vart bor du? - huddinge & södermalm då och då
Är du kåt? - inte för tillfället
Är du singel? - FETT!
Är du sexig? - sexigast
Vem är snyggast? - efter mig? svår fråga... typ ingen
Vem vet mest om dig? - Sara Aschtonen
Vad vill du ha just nu? - glass!
Språk?
- svenska och engelska
Ditt mål i livet? - nå mina mål
Vilka cigg gillar du mest? - din mammas!
Äger du några vapen? - knytnävarna
Mjölk i kaffet? - ja, men inte speciellt mkt
Röker du? - fina flickor röker inte
Sjunger du? - ooooom jag gör!
Har du glasögon - linser *blink blink*
Favoritårstid? - vem bryr sig?
Vad är syftet för "nej"? - NEJ
Hur mycket pengar har du? - för tillfället, hmm, typ 20 :F
Hur svarar du i telefonen hemma? - jare e ebba
Hur svarar du i mobilen? - "aa hallå" eller "ja det är jag"
Vem ringde du senast? - Simon Elm
Senast kramat? - Katja :)
Senast pussat? - Kenny tror jag ^^
Senast hånglat med? - Kenny
Sov du ensam inatt? - yes
Vem sov du hos senast? - Sara antagligen
Vem sov hos dig senast? - Sara
Det sista du sa högt? - "ja okej"
Det senaste någon sa till dig? - mamma snackade mkt!
Trivs du med ditt jobb? - har inget..
Vad ser du om du tittar till höger? - element, fönster och en vägg
Stökigt eller välstädat? - städat :S
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? - Therese!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? - typ alltid :P
Har du rakat dina ben någon gång? - idag senast
Jag älskar... - mina vänner!
Jag hatar... - egoister
Ögonfärg? - venne, typ grönblå :P
Tycker du om fester? - sysslar inte me sånt längre
Tycker folk du är snygg? - ja så klart?
Är du en gottegris? - skojante
När drack du sprit senast? - februari typ ;o
Tar du droger? - varje dag -.- ...nejfyfan, skulle aldrig tänka tanken
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? - yes
Sprit, cider, vin eller öl? - om jag måste välja blir det väl cider
Hur ser du ut idag? - slitna jeans, två linnen och kavaj
Vem såg dig senast naken? - Kenny (nu fick pappa och farfar en chock)
Vem såg du senast naken? - samma som ovan
Tycker du om din pappa? - jag älskar honom högst av allt!
Är du snäll eller elak? - så jävla ond! du skulle ba veta assoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0