19/4 -10

GOD DAAAG!
Jag kom hem från gymmet för typ 30 min sen. Så himla skönt att börja träna igen. Efteråt bastade jag också, så himla avslappnande att bara sitta där i värmen för en gångs skull (jag brukar nämligen tycka att det är obehagligt och jobbigt)
Nu tänkte jag bara skriva ett snabbt inlägg, berätta hur dagen varit och sådär. Faktum är att den varit riktigt bra. Har känt mig fin idag och då så blir man ju automatiskt gladare. När jag slutade så trodde jag att jag var för trött för att träna för jag och Sebastian hade suttit i studion hela sista lektionen och finulat lite men så åkte jag dit ändå, hämtade min ring som jag glömde där igår, och gick in och träna.
Nu ska jag snart gå och byta om till myskläder, lägga mig i sängen och se på top model som är i full gång. Eller, matchen är nog viktigare. SM-GULDET ÄR SOM GJORT FÖR DJURGÅRDEN!

MASSA KÄRLEK, vi hörs i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0