back on track

Hejsaaaaan!! Jag har inte haft tid att blogga tyvärr men nu är jag här igen :D
I förrigår var jag med Louise och vi sov hos henne. Spelade monopol genom halva natten (kändes det som, jag var ju svintrött efter Undersvik) och dagen därpå så åkte jag hem vid 3-tiden.
Igårkväll så åkte jag hem till Sara och träffade henne och hennes boyfriend Oddie! Skitkul, första gången jag träffade honom (han bor i Norge och hon har åkt till honom förut) Var hemma redan till kl 21 i och med att Grey's anatomy gick på tv då :D
Idag har jag varit med Maja. Hon är ny för er alla, även för mig! Lärde känna henne nu i Undersvik i helgen. Hon konfirmerades förra året, också aprigusti (jag gick ju margusti, samma läger fast jag var där i mars och inte i april, och jag var där 2008 :P) - FÖRVIRRANDE! (för er alltså :D hah) Vi gick lite på stan sen satte vi oss på taco bar i slussen och åt lunch. Efter det stack vi till älskade café string här på söder och fikade i sisådär 2,5 timme! Underbar dag helt enkelt.
Jag och Maja i lördags - SAKNAR IHJÄL MIG EFTER UNDERSVIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0