i'm fallin

Åh sådär! nu är jag hemma på södermalm. Väntar på att Loulou ska komma hem. Vi blir själva ikväll för pappa är på en kurs, så det ska bli jättemysigt! Vi ska nog se en film och bara ha det jätteskönt. Loulou är verkligen den bästa bonusmamman som finns i hela världen. Fatta att dom blev tillsammans 2000. Det är hela tio år sedan! Mer än halva mitt liv.

Nu ska vi i och för sig inte gå in på det.. hehe
Fick stå och vänta på Lina i 35 minuter i kylan (OCH REGNET!) förut.. Vilket gör att jag mår ännu sämre nu. Så jävla trött på att männskan alltid blir sen -.-

Nu kommer Loulou! Så mycket han jag blogga..
haha, vi hörs i morgon. Hoppas ni får en toppenkväll som jag :)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0