mätias

Matias Mara
En av de skönaste människorna jag känner
Vi har snackat på msn i över 3 år nu, men aldrig någonsin träffats. Helt otroligt enligt min åsikt men bor man sisådär 40 mil ifrån varandra så blir det inte av?
Vi har haft perioder då vi snackat i telefon varenda kväll, i flera timmar. Orden tog aldrig slut och vi hade ba så himla kul!
Just nu sitter vi och snackar om allt som vi faktiskt delat under åren. Trots att vi inte träffats så är det så sjukt många minnen. Om alla youtube-klipp vi skrattat åt ihop i timmar. Om när vi alltid snackade i telefon samtidigt som vårat favoritprogram Prison break gick på tv.
Det finns så många saker att nämna, tar liksom aldrig slut!
Mätzää, Mätäääzzz... finns fasen hundra varianter av det där smeknamnet, vill ba säga att du är så jävla grym! och nu ser jag framför mig hur du svarar "jag vet" och gör din stolta smilie... haha!
ville ba säga det här till er läsare
av ingen som helst anledning!
haha :D puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0