presenter!!

herre jösses min gud!
jag har fått så fruktansvärt många gratulationer på facebook att jag inte håller koll på vilka som sagt grattis och inte!
TACK till er som sagt grattis och läser min blogg!
Ercan skrev så himla gulligt, 00.00 i natt typ:
"Ett stort Grattis till en person som betyder mycket för oss alla och har plats för alla i sitt hjärta! Grattis på 17-årsdagen!"

Ni kanske vill veta lite vad jag fått och sådär?
om inte så kan ni ju sluta läsa nu.. eller nått..
av mamma fick jag ju arvikafestivalsbiljetten, barcelonaresa i sommar, tandblekning (som jag för övrigt börjar med på lördag!) och mina nya converse och ett par söta trosor och lite smått i morse bara för att :)
av pappa fick jag 1000 kr. Dom la jag på Undersviksvistelsen som gick på 3000kr den här gången (sammanlagt med resor, och pappa betalar ju alltid 2/3'delar av det så det blev 1000 för mig, förträffligt!)
av min bror max fick jag en D&G-parfym och av måns fick jag en jättesöt topp från carlings! jaani, sen fick jag två svincoola böcker av min farbror också.
pengar av typ alla släktingar!
gud va mycket när man ser det sådär framför sig
åååh helt underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0