this is my life

Sitter i skolan och chillar.
Kom 35 min sent i morse, hehe, eller ja, i morse? kom tjugo över elva i stället för kvart i elva :D Visste inte ens om att jag var sen först jag var i skolan, då är man verkligen inte kompis med klockan?

Har i alla fall haft naturkunskap i 25 min, ätit lunch och snart har jag ppens. Prova på ensemble som det heter, då man har ensemble med klassen. Det är kul! Efter det har jag gehörs och musiklära sen matte sen slutar jag tjugo över fyra. Klockan 16.30 ska jag vara på Sats och träffa en som jobbar där och sen träna :)

Slaggar hos pappa ikväll och i morgon efter skolan sticker jag till UPPSALA! Ska vara med mina älskade Thyra och Frida. Vi ska ha en toppenkväll hos Thyra och sova över :) Kommer bli supermyz!

Nu har jag inget mer att säga.
TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0