trött men nöjd

Hej på er söta läsare!
Sitter här hemma hos mi padre och chillar. Har precis skrivit klart min svenskagrej så läxorna är förbockade och fixade. Känns otroligt skönt! Måns sitter kvar och gör sin matte han, duktigt duktigt.
Efter skolan stack jag som sagt och tränade, kändes så himla frigörande. Behövde verkligen träna, även fast det bara var några dagar sen sist. Ska allt träna lite i morgon innan jag sticker till Uppsala också, helt underbart!
Nu hade jag tänkt gå och lägga mig i soffan och se tv och försöka sluta tänka på min fruktansvärda mensvärk. Har haft ett rent helvete hela veckan faktiskt, hoppas det är sista kvällen nu alltså! Aldrig varit med om liknande, fy farao.
Vi hörs nog lite i morgon tror jag, kan nog skriva ett inlägg eller två i skolan och sen möjligtvis ett när jag kommit hem till Thyra, vi får se :)
Ha det toppen så länge! PUSS
sötaste thyra närmast på bild :)
sen hanna och lisa till vänster så klart! wiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0