en kvinnas rätt till skor

ARTON AVTAL! Lika många som min högsta chef Peter har som personbästa! Fattar ni? ARTON! Malin sålde dock 19, så jag fick inte ha något rekord. Men det är kul med utmaningar! Känns soft att jag tjänat ca 2500 på en dag, så himla vääärt.
Som ni förstår har jag haft en bra dag. Thomas vår älskade syrian lagade jättegod köttgryta med ris och Nicco betalade hela paketet. För att fira mig och Malin! Och nu blir det vattenpipa. Thomas är helt GALET bra på allt som handlar om vattenpipor att göra. Mint med apelsin och citron hade vi som smak förra gången. Den här gången är det tydligen samma säger Malin nu. Vi ska ha det så mysigt sen sova gott, alldeles välförtjänt!
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0