helgen

Fredags:
Jag och Elise såg Vampyrer efter skolan. Helt okej I guess. Hade för höga förväntningar. Men för er som inte sett den: den är inte värd 95 kr. Efter det drog vi hem till mig, bytte om och fixade oss, sen åkte vi till Gröna Lund för att se VERONICA MAGGIOOOO! Skrev jag att det inte blev popagandA? Biljetterna var slut för fredagen -.- bajs.
Med oss på grönan var även hennes bästa kompis Jonte och några klasskompisar till honom. Efter Maggio drog vi hem till Frida och lämnade 350 kr för hon stack till Chicago i söndags (och hon ska köpa mig ett par converse).
Sen mötte vi upp Sia, deras bästa kompis, åkte hem till Elise och sov där. Jonte var störtskön. Sia var full, haha.
Lördags:
Låg i sängen och sov hela dagen. Verkligen sov. Känner mig äntligen utvilad.

Idag:
Var med Jossan som jag träffade på Frida Toffts fest förra helgen om jag skrev om den? Shoppade lite saker. En tröja, ett par jeansleggings och ett par tights. Har dessutom färgat håret nu så jag är typ, blond dåra. Helt ok. Nu är jag hemma hos pappa och Loulou. Loulou fyller år idag! Hela feta familjen här, förutom Isis som ja, bor i Barcelona. Sticker till henne i oktober btw! Gud jag bloggar för sällan.
hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0