i Halland och jobbar

Hej på er! Nu är jag här i Halland, i Laholm utanför Halmstad. Kom fram till Skåne vid 6-tiden igår och hann jobba i ca 2,5 timme. Sålde 5 avtal. Känns ju bra det i alla fall :)
Vi ska sticka iväg och börja jobba om 30 min, vi åker till Halmstad. Väldigt stort där faktiskt ;o Ska kirra en 10a idag, MÅSTE göra det. Ska bli gött att komma tillbaka till vandrarhemmet ikväll och känna att den där 10an var lätt att fixa.
Vi sover alla i samma rum. Det är jag, Malin, Adrian, Nicco och Thomas. Nu vet ju inte ni vilka det är men ja, det är mina kära kollegor.
Nu måste jag fixa mig det sista, sätta på lite mascara och sånt ni vet. Man måste ju se ordentlig ut när man knackar dörr. Man svettas som en galning, hemskt!
Have a great day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0