lovely day

Alltså geuuuud! Vilken dag!
Kan man ha roligare? Tror inte det! Kan man träffa fler favoritkändisar? tror inte det!
Efter skolan drog jag, Elise och Agnes och fikade på Sodom. Där satt vi i några timmar och hade så sjukt galet helt crazykul! (ni kan kolla alla mina videos på facebook) BTW så jobbade Elias från Elias and the Wizzkids på Sodom!!!! DOG!!! Det var typ som, ja, geud vet vad hur coolt. Snygg är han! gud! åh :D
Aja sen gick vi mot mariatorget så satt Snook-Danne där! Jag fick panik igen för jag älskade dom förut! han är så snygg! så ja, nice.
Sen åkte vi hem. Agnes till sig och jag och Elise till henne, jag ska nämligen sova här i natt. Vi har jättekul, det har inte ni. MOHAHA!
Ska till läkaren och undersöka mina ben för att se om dom ska opereras i morgon. Äntligen. Skönt. Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0