my life rules

Bloggar verkligen aldrig. trist. har ingen dator. suger.
Har haft en helt sjukt bra dag. Skolan är verkligen bra! Älskar min skola. Efter skolan var jag med mitt fadderbarn Elise (hon går musik1an, alltså klassen under mig) och vi satt och fikade i typ 3 timmar och hade så himla roligt. Hon är typ min tvillingsjäl i en kompis! Helt stört bra kompis. Vi satt och skrattade typ hela tiden och ja, hon är bara så rolig. OCH VI SKRATTAR LIKADANT? Händer det verkligen? Finns det en lika sjuk människa som jag? Tydligen.
Är nu hemma hos pappa i alla fall. Vi tänkte hyra film och så men när vi väl stod i videobutiken så ville jag hellre bara gå hem, spela spel och bara umgås. Skönt att pappa är min bästa vän. Det typ äger.
POPAGANDA I HELGEN! gör mig frisk tills dess. Har typ halsfluss.. sämst.
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0