so bored

Du heter: Ebba
Smeknamn: Ebbi, Ebbo, "Ebba Ulrika Ofelia Nyman!" (hehehe mamma)
Låt som du lyssnar på när du sörjer? Now my feet won't touch the ground
Beroende av: musik och kärlek
Vad tror folk om dig? brukar inte fråga.. 
Vad får du oftast komplimanger för? mestadels min sångröst
Hur imponerar man på dig? jaadu, var skicklig på något
Brukar du skratta för dig själv? every single day
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Är du vaken?"
Var bor du? Huddinge
Trivs du där? vettefan.. hade hellre bott kvar i Hägersten
Har du haft sex idag? nejruh
Hur svarar du i mobilen? "Ah hallå?
Vem ringde du senast? hmm, minns inte.. typ mamma?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? no idea
Brukar du komma i tid? jaråh
Hur känner du dig nu? uttråkad och hjälplös
Vanligaste färg på dina kläder: haha svart och vitt i guess
Vad tycker du om fötter? inget speciellt?
Vad saknar du? väldigt mycket, men jag nöjer mig nog
Hade du en bra kväll igår? i en bil med Adrian, hmm, ja faktiskt! :D
Favoritdryck på morgonen: mjölk eller is te
När brukar du oftast gå och lägga dig? under skoltiden typ 11-12
Är du blyg?: haha nej, what a joke!
Sysslar du med någon idrott? Ska faktiskt börja på aikido (en kampsport)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? utan tvekan
Har du spytt offentligt? nope 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? runka
Är du nöjd med ditt liv? ja men ändå klagar jag!
Är du bortskämd? ja faktiskt, men ja, njae.. typ
Vad gör du i morgon? är med min älskade Frida Lindqvist, ÄNTLIGEN!
Vad är det värsta du vet? falskhet och lögner
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja tack och lov!
Vad är det finaste du fått? jag fick ett liv med en underbar familj!
En speciell dag du minns: Min konfirmationsdag.
Du samlar på: känslor, hah
Vem ringer du när du är arg/ledsen? brukade ringa sara. nu = ingen
När grät du senast? i Landskrona för 2 veckor sen. Hemsk dag på jobbet
Vad skulle du göra om du vann en miljon? vad skulle jag INTE göra?
Vill du gifta dig? ja om jag hittar "den rätte" så
Vill du ha barn? hemskt mycket gärna - om sisådär 7 år vill säga
Är du musikalisk? ja det påstår jag
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten?
Bor dina föräldrar tillsammans? nej thank lord
Har du någon gång gråtit dej till sömns? för många gånger
Biter du på naglarna? nope, om jag inte har en flisa dåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0