jobb jobb

Jarråh, chill dag i skolan. Efter jag slutat (vilket var 1 timme tidigare än vanligt) åkte jag in till Söder och träffade Greta, Lina och Åke. Sen ringde min chef Johanna och frågade om jag akut kunde jobba idag. Så jag stack till jobbet efter bara en timme och är nu hemma och har ätit.
Jag kan berätta att jag jobbar med att passa barn, från 5 månader till 13 år på ett gym i Segeltorp, söder om Sthlm. Så föräldrarna lämnar sina barn hos mig i ett lekrum och kan då träna. Helt perfekt för mig som verkligen älskar barn. Jag trivs superbra och kommer framöver få jobba hur mycket som helst. CASH! Och inte nog med att jag får pengar: jag har ju så himla kul också! Barn är bäst!


Här har vi lilla Jossan på 2 år
En av Johannas fyra döttrar :) Helt underbar liten tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0