ryck

Alltså grejen är den att mitt liv är ganska crazy. Gör jag inte det ena så gör jag det andra och mår jag inte på ett sätt så måste jag må på det andra. Jag har aldrig tid för att blogga och om jag har det så gör jag det aldrig ändå för det är inget som roar mig längre.
Men - idag vill jag blogga. Bara skriva. Det är ändå inte så många som läser min blogg längre så nu kan jag i stort sett skriva exakt vad jag vill utan att folk stör sig på det.
Jag börjar med att skriva att jag hatar kyla. Så som många andra. Det gör mig upprörd och funkar inte ens när man ska åka snowboard för det kan förstöra ens dag i sånt fall.
Sen kan jag skriva att jag är kortklippt. Snaggad. Också något nytt men kanske inte något som folk stör sig på. Jag vet inte riktigt. Om det gör det så bryr jag mig inte. Kul för dom.
Tänkte göra som Elise och skriva lite om mig själv.
Det gör jag i nästa inlägg.
Tjing tjong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0