barnvakt och så lineee

Hej på er! Förlåt för att jag bloggat så lite, har inte haft tid.
Sov ju hos pappa i natT. Världens bästa människor, Lotta och Stefan som dom heter, var där. Båda sysslar med musik (alltså endast musik - vilken drööööm) och jag har känt Lotta sen jag var typ nyfödd, haha.

I dag har jag som sagt varit med mina småflickor Minou och Isabelle. Två tjejer jag alltid varit barnvakt åt i typ 4-5 års tid nu. Dom är som mina riktiga systrar, vilket är jättemysig för jag har alltid velat ha småsyskon. Vi har varit på bio, fast det har jag ju redan sagt, och såg prinsessan och grodan. Den var jättegullig :)



Nu ikväll är planerna som sådana att jag ska chilla hemma en timme till typ, sen ska jag åka med mamma och hasse till fruängen, därifrån tar jag mig hela vägen till solna och åker hem till världens bästa line som ÄNTLIGEN är frisk. Stackarn har varit sjuk i typ över en vecka! Och som jag längtat efter henne. Ska bli supermysigt (:

Blir nog inget mer bloggande idag.
Vi hörs i morgon, om inte annat :) puss


jag och line, vår 2008 :)


hahaha, också våren 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0