blogg award(?)

Jag fick min award av Nicole, hon är min polare Philips flickvän



A: Kopiera Awarden på Er blogg
B: Länka till personen/erna som gett dig Awarden
C: Berätta 7 intressanta saker om dig själv
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Award till
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna Award



Så här kommer då 7 "intressanta" saker om mig:

1. Jag lider av tvångssyndromet OCD.
2. Min absoluta favoritfärg är skrikgul
3. Jag är rätt för katter, alltså, svinrädd!
4. Att jag har OCD innebär också att jag har svårt att koncentrera mig
5. Mitt favorit band är (antagligen som ni redan vet) COLDPLAY
6. Min pappa är den bästa människan som finns i mitt liv, no doubt
7. Jag och mormor är jättetighta, hon är grym!



Nu så ska jag då välja 7 nya, men jag läser bara en blogg som jag liksom är lite relaterad till och det är Linnea Janssons blogg. Hon är en av mina närmsta kompisars ex faktiskt.

Kommentarer
Postat av: linnéa

tror inte jag orkar med det här ;> heheeeee

2010-02-03 @ 20:32:58
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0