dadys b-day

Idag, tisdagen den 9'de februari 2010, fyller min pappa 40 år! Vilket härligt tal att fylla. 40. Familj, fina vänner, fint hem och allt sånt. Vilken lyx! Fast jag trivs bra precis där jag är, ohyes.
Jag ska i alla fall, självklart, hem till honom sen med mina bröder, äta mysig middag och fira att han fyller år. Funderar på vad jag ska köpa. Han önskade sig en speciell tidning, en bok,  bartendertillbehör och en innebandykubba(?) .. Det sistnämnda tyder väl kaaaanske lite på en 40-årskris? (hoppas inte att han läser det här, hihihih)
Nu smsar jag med Sara. Jag slutar om 4 minuter så jag hade tänkt vara med henne fram tills middagen som är kl 6 ikväll. Hon har tydligen en läxa att göra, likaså jag (MÅSTE börja öva på Halo av Beyoncé om jag ska klara av hela utan problem i slutet av terminen) så det kanske går att lösa :)
Vi hörs senare om inte annat! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0