fast i skolan

det är kallt. ALLDELES för kallt. Fattar inte vad som händer med Sverige och kylan. Dom är typ bästa vänner eller något. Det ska ju tydligen snöa hela mars också. KUUUUL med snö på sin födelsedag -.- Har jag faktiskt aldrig varit med om förut (i och med att jag fyller år i april...)

Justeja, glömde bort: hur ska jag ta mig hem idag då? Tunnelbanan går inte längre än till liljeholmen (åkte från pappa idag = söder = tunnelbanan går där) Får typ sova i skolan? Bullshit, pallar inte.

Nu är jag i alla fall i skolan alldeles för tidigt. Kom kvart över 10. Det vill säga att jag var 30 min tidig, BARA för att dom sa på nyheterna att alla tunnelbanor är inställda? Också bullshit. Herregud. HATAR SL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0