gårdagen!

Hann inte blogga igår!! Efter skolan (som slutade halv 1 :D) så gick jag på en av teatrarnas peroduktion Love me or kill me. Låt mig säga att jag inte var den enda som grät. Den var sjukt brutal men så fruktansvärt bra. Blev imponerad av tvåorna :D

Efter det åkte jag direkt hem till Sara. HON SITTER PÅ BUSSEN TILL NORGE NU!! och det var anledningen. Hon kommer inte hem först över en vecka så jag ville ju säga hejdå.
När jag kom hem blev jag grinig för att kliniken som pappa remissat till (för mina ben, ni vet) sa att dom inte kunde ta emot mig först om 3 månader.. SKIT OCKSÅ. Då kom måns och räddade min kväll: "Ebba har du sett Avatar?" "Ja, det har jag" "Jaha okej :(" *går därifrån" "Men jag vill se den igeeeen!!" "jaa, men då åker vi och ser den nu då?" "ja visst!"
Ja, ni lär ju förstå vad vi hittade på. Vi kom hem så sent att jag inte kunde sätta mig vid datorn.. Så här är jag nu, typ åtta timmar senare, och bloggar.
Fortsätter snart, ska äta frukost nu!
PUSS


min favorithörna här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0