i know how i feel about you now

Hello sagumas! Jag sitter i datorsalen, hör att dom repeterar på scenen, lunchkonsert om ca 10 min. Härligt. Dagen har börjat bra, MIN KAVAJ ÄR TILLBAKA!!!!!!!! *överlycklig* Det var någon som tagit den (vet ej vem, pallar inte ta reda på det heller) och sedan lämnat den i receptionen i liljeholmshallen. Jättekonstigt(?)

Nu har vi ätit lunch i alla fall, pastagratäng med köttfärs och sånt. Smakade smaskens. Och Jenbert har tatuerat sig! En g-klav och en f-klav som sitter ihop och bildar typ ett hjärta på handleden, superfin! Själv vill jag ju ha en g-klav över hela underarmen, superläckert, men otroligt oorginellt -.- men whatev.

Idag ska jag träffa pappa och Loulou efter skolan, mysigt.

Nu har jag inget mer att säga! Skriver senare. PUSS
(förlåt för att det inte kommer bilder, är aldrig hemma vid datorn typ... bara skolan för det mesta. srysry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0