jag hatar vädret

Jag funderar på att hoppa framför tåget... Eller justeja, DET GÅR JU INGA. Alltså det här är ju värdelöst, hahaha. Kom aldrig iväg till Elias igår för bussen kom aldrig. Där stod jag ute i mörkret (med flera lager kläder) och frös ihjäl. SNÖSTORM. Så jag gick hem efter 30 minuters väntan. Det sög.

Nu så hoppas jag på lite mer tur i alla fall. Ska nämligen hem till pappa om typ 1-2 timmar. Kan lova att typ alla tåg är inställda (eller minst en timme försenade?) och att bussarna kommer komma 45 min sent. Hemskt.

Ikväll ska vi i alla fall se E.T, hur mysigt som helst. Gråter alltid i mängder när jag ser den, värsta nostalgin. Antar att vi poppar lite... vadå?? ... jo popcorn, till det. Ser fram emot att ha en mysig hemmakväll med pappa och loulou (för er som inte vet så uttalas loulou som lollo, haha)

Nu ska jag hjälpa min käre vän Line med en artikel som hon skriver. Gissa en gång vad den handlar om. Gissade ni på Coldplay? Då hade ni självklart rätt! PUSS


Chris bäst-i-världen Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0