nothing to say

Nicole: håller med dig om det där med äckligt att ta andras kläder
så sant!

yeahyeah, here i am! Har slutat, det är fredag och jag är till och med kvar i skolan och umgås med några töntat i musik2an. obs töntar. Hahaha, dom säger så roliga saker så, fast killarna är pain in the ass. Retas som fan. Men det är väl nöjet i det hela också?

Idag ska jag hem till pappa, vi ska äta middag, hyra film osv! jättemysigt. Har jag även berättat att jag ska på bio i morgon? Tror inte det. Med mina två "småsystrar".. Isabelle och Minou, varit barnvakt åt dom sedan typ 4 år tillbaka och känt dom sen dom föddes. Vi ska hur som helst se Prinsessan och grodan.

Nu pallar jag inte skriva mer. puss

Kommentarer
Postat av: Axelalm

ja.. de retas.. jävla 2or hatar dem.. :/

2010-02-06 @ 02:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0