youre the reason I belive in love

Pappa fyller år på onsdag, mamma fyller år nästa fredag. Känns ju nice att man har pengar till att köpa presenter. Får väl bli en varsinn blomma eller något, haha! När mamma fyllde 45 köpte jag och mina bröder 45 rosor till henne. Hon blev jätteglad, så klart. Blir väl något liknande i år, minus 40.

Just nu sitter jag och lyssnar på come home av One republic. Fantastisk bra låt. Skulle nog vilja börja sjunga den på insån, sååå fin är den. Just nu kör jag Me & Mr. Jones av Amy Winehouse och From this moment on av Shania Twain. Båda låtarna är ju skapligt svåra -.- Men det är kul :)

i morgon börjar jag kvart i 11 som vanligt, har en enda jävla lektion och sen slutar jag. Måste ju gå också för det är prov på körstämmorna, för betyget till kör A, wihuu -.- så boring. Tycker inte om kören. Ska sätta mig och lyssna igenom stämmorna nu sen lämnar jag datorn.


Me and Mr Jones


From this momen on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0