bildbomb

blir visst ett till inlägg
kollade igenom bloggen och märkte att jag knappt lägger upp bilder
känns astrist
här kommer viktiga och oviktiga bilder because of that:


jag och sara, hennes birthday 2008


jag lina och greta, oktober 2008.. alla ser ut som as :D


fotbollslaget mitt hjärta slår för


min fina kajsa :)


Undersvik, världens bästa ställe


jag och sara på terassen i somras... åh vill ha sommar NU!


jättehemsk bild på mig och min käre emma i somras
tiden då man faktiskt hade lite färg på kroppen -.-


sur tjej(?) i Ryssland i somras :P

nu börjar blogg.se fucka, kan inte lägga upp fler bilder :S
aja hoppas dessa räcker! lovar att bli bättre med bilder...
puss och god natt folket

Kommentarer
Postat av: Axelalm

Ingen bild på mig!!! Vad är detta nu! :(

2010-01-25 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0