go natt

Nu hade jag tänkt sova folket!
känns som att min kropp längtar efter sängen, trots att jag legat ner typ mer än halva helgen. Ska bara läsa en av mina kompis Rasmus noveller först :) Rasmus är ett underbarn som går i min klass, han har typ absolut gehör och kan spela miljoner instrument. Kiiiind of avundsjuk.

I morgon ska jag vara med Line efter skolan!!! ÄNTLIGEN! typ en vecka sen, börjar kännas som att det är lite för lång tid. Sen ska jag självklart vara hemma kl 20.00 då mampi kommer hem. o em ge, längtar så mycket efter att få krama hemme, känna hennes doft och typ höra henne ropa när det är middag osv. INTE LAGA MIDDAG SJÄLV!! heaveeeeeen.

Vi hörs i morgon om ni har tur vill säga.
natti natti sötisar


somras, INNAN BRITNEY SPEARS! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0