gräddfil och messmör

TILLBAKA! till och med i skolan, vad säger ni om den?
Har håltimme, därför har jag tid att sitta lite här vid datorn.

Helgen var helt F A N T A S T I S K! without a doubt. AMASING! Ah jo, men jag skadade ankeln lite.. pga mina boots, så jag ska iväg och köpa nya i morgon! Asvärt faktiskt, även fast jag åker så sällan.. Sen ska jag chacka ny bräda också, fast inte i morgon dock -.-
Berättar mer sen när jag har tid, pallar inte skriva allt när jag sitter i skolan liksom. Dessutom kommer det självklart en massa bilder :D

Håltimme nu som sagt. Snart har vi inval, och jag går låtskriveri (mpr) som sagt. Det nämnde jag ju som senast i förra inlägget.... Känns konstigt att inte ha skrivit på hela helgen, haha. När jag slutat ska jag träffa SARA!!!!!!! Vi sågs ju inte förra veckan för hon var sjuk och jag ville inte bli sjuk till helgen. Hon slaggar hos mig ikväll också, myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0