Harry Potter

Hej folket! Förlåt att jag inte bloggat, har liksom inte haft tid.
Igår var tjejerna från undersvik hos mig som sagt! Hade sjukt kul. Maten var lovely och stämningen likaså. I morse åkte tre av dom astidigt, två stannade kvar för dom hade inte bråttom. De två (hanna kanon och frida tofft) stannade till typ 11-tiden och då var jag och sara kvar. Vi "fixade" oss och stack till huddinge centrum. Kollade lite underkläder sen åkte vi hit hem till henne.

Vi har precis sett klart Harry Potter och den flammande bägaren, första gången jag såg den faktiskt! Riktigt bra! Rob Pattionson <3<3<3 hahaha... Sen ska vi se femman också, har (obviously) inte sett den heller. Niceprice!

Bloggare lite senare, nu ska jag kolla läget på fejjan och sånt!
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0